Thursday, November 10, 2011

111111 teknik terbaru arab untuk menipu..!

hurm..kat sini(mesir) kalo arab tngk orang Malaysia tu..mmg laaa berduit, mana tak nya..elaun students malaysia aje dah lebih daripada gaji sorang lecturer..huh! kayos Malaysia!

Oleh dek itulah, selalu je pak arab nie mencipta pelbagai taktik nak songlap duit orang Malaysia nie...nie taktik terbarulah yg baru aku discover malam nie..tak taw lah kalo korang dah discover sebelum nie..aku xnak burukkan arabs,tambah-tambah inikan bangsa nabi,instead,aku sngt respect akan thearabs nie,just kadang2 aku bengang la jgk,pke dgn duit menipu tu diorang nak sara anak bini..




Gini taktik terbaru tadi,diorang gunakn wktu malam..katakanlah kita dah kuarkan jumlah yg betul..ie: LE40, then kita bagi dekat dia,tp dia amek duit tu,then tukarkan dengan jumlah yg laen..yes, then dengan seriusnya, dia marah2 kita kata kita bagi tak cukup duit! cisss!! biadap!! then,kepada yg tak perasan jumlah yg dia kuarkan tadi, akan bagi lagi duit untuk cukupkan..untung la dia, untung la sngt LE20 je..nak makan Burger King pn xlepas..instead makan duit haram camtuuu..ingat la halal haram samaaa arab oiiii...


huish! kepada yg dah baca entry nie..tlg la ingtkan sama-sama kita yang ada kat perantauan nie..so, sapa2 yg dah terkena,halalkan je lah..muliakan bangsa Rasulullah yang dah bnyk berjuang untuk kita..saaaayang bangsa Arab! 

4 comments:

xde lebihnya bangsa arab atas bgsa bukn arab...
dan xde lebihnya bangsa bukan arab atas bangsa arab...
hnya takwa bezakan setiap mnusia...
dh sampai truk cmni, perlu ke kite respek arabs?
saaaayang bangsa arab(lah sangat)....

ini bkn aku kena lah..haha,ini akak2 haritu..aku ada kat situ..tp first time tngk taktik nie..xexpect lak aku..hehe

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites