Sunday, July 3, 2011

koleksi pedang Rasulullah (gambar)

salam sejahtera kalian..:)
entry kali nie..berkaitan koleksi pedang..
ini merupakan pedang koleksi Rasulullah SAW..
korang nilai seniri lah size dia..npk macam besaq jugak..
kalo tak silap aku, setiap pedang ada nama dia tersendiri..
so, sapa-sapa ada taw nama setiap pedang nie, 
boleh lah informkan..
aku dah sekali kan semua koleksi pedang nie..
what can I say..? I love Islam..:)!!









'diwajibkan ke atas kamu berperang, sedang berperang itu suatu yang kamu benci
dan mungkin kamu benci akan sesuatu, sedangkan ia lebih baik bagimu
dan boleh jadi kamu kasihi sesuatu, sedangkan ia mudarat kepadamu dan 
Allah mengetahui, tetapi kamu tidak tahu'..: Al-baqarah, 216

2 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites