Sunday, July 31, 2011

exam selesai..syukran lillah..

Bismillah dan salam 
untuk penggoda internet sekalian..hehe -ada ke istilah tu? aku baru jumpa sorang yg guna istilah nie- hehe..whateverlahhh..just, yeahhhh..!! feel free now..! Thanks Allah..segalanya khalash! hopefully ending yang baek..benarlah kata seniors, medik bukan sekadar minat, tp jugak kemampuan..
yerp, thats right..tak penah seumo hidup aku bergelumang dengan buku hampir sebulan lebih..huhu, no kidding..time SPM if sebulan lebih pun, tak ada lah rasa sangat pressure dia..aku mengaku, tahun nie..memang aku dapat rasa dan taw kenapa orang kata medik tu susah..memang! khabar angin kus-kus itu adalah benar..sangat susah..
Mula sem dua nie..lepas balik daripada evakuasi-even aku terlepas pun^^- terus start sem dua dengan amat serius..yess! lebih serius daripada blog serius..doctors start to rush..sebab takut tak sempat nak abeskan syllabus dan memang aku tak sempat nak catch up sangat despite macam-macam masalah yang serrrrabut! ada jugak exam yg terkantoii..! huh! sedeh beb.. 


start dengan exam praktikal sampai lah final exam..ambil masa lebih kurang dua bulan..but then, adalah exam yg kecik-kecik, cam exam yang 10 markah -even 10 markah pun- yess..sangat berharga..10 markah tu lah yg nak tentukan kita lulus or kena repeat -nauzubillah-.. aku sangat takut kalau kena repeat..
sapa ada mood nak baca buku time orang laen tengah cuti? kan kan kan? huh! but if kena jugak, kena lipat gandakan usaha! yeah!! then, tanggal 31 Julai..yes! merdeka..dengan final subjek, human right (separa medik kot) dan english..


Just tinggal around a week aje before aku balik malaysia..yerp, now, tengah dalam perancangan nak beli barang utk orang-orang Malaysia..hehe, especially yg bakal berkenduriii..! hehe congrats! Moga sampai ke anak cucu..^^ malam nie insya Allah.. tarawikh ma'a the arabs..
Katanya the arabs nie cuma buat lapan rakaat jea..but, every rakaat, surah panjang benoo..huh! nak tengok macam mana malam nie..hehe, so dah masuk ramadhan dah nie..and i wish, selamat menjalani ibadah puasa untuk semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia..



3 comments:

mcm aku tau jek sape penggode internet uh...woot3~ nway, happy fasting!

ahah..spe lagi..^^'..thanx..best jemaah dgn the arabs..naek lenguh kaki aku..huhu

hoho, selagi screw x trcabut it's okai. tp ade satu masjid nih cepat giler akk2 nih ckp. x ingt msjd ape name die..kt sayyeda lah tp..huhu

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites