Monday, June 13, 2011

prank yg 'superb'..!!

okeh, xda idea nak update malam nie..just, petang td..aku dpt link from Malaysia..kawan aku anta..huhu, bleh tahan gak prank nie..aku dah cuba test kat dua orang..hehe, 1) matju 2) aidilrazahli

yeah..respons from kedua-dua-nya sungguh memberangsangkan..  hm? korang nak cuba? tp kalau girls, kalo nak cuba,pnggil la kawan ramai2 n expect the worst..hehe,  

post aku kat snie, just nk warning korang je..kalo ade link pelik,jgn gatal2 nk bukak camtu je..huhu, prank nie bahaya jgk la bg aku kalo nak tngk daripada sudut medik nie..kalo org ade heart disease tu,uish, bleh mati kot..

tp, xtaw lah..laen orang, lain pendapat, ini pndapat aku je..

so, bg sp2 yg berani nak cuba, nie haa link dia..klik je kat word prank tu..


prank





ps: aku ade jugak nak test kat sorg lagi..tp aku rasa, lau dia marah aku, lg seram ase nye daripada prank nie..^^' so, xjadi nak wat..hehe 

1 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites