Monday, October 18, 2010

181010

haihhh, genap pn sebulan aku kat mesir neh..

ari2 sibuk dgn kelas..tp today laen sket..

kami (students ainshams) dapat lecturer baru td..

lecturer tu sangattttt la baek hati..snggup korbankan apa saja untuk kami master anatomy..

biasalah, nama pn lecturer, msti la nak tngk students dia berjaya..=)

bangga betul aku dgn lecturer tu..

tetiap masa mesti dia selalu ada kat lab anatomy tu..

sebab aku bngga sngt dgn lecturer aku tuh, biar aku kenalkan kat korang...nak x?

nak? ok2..

jeng2..perkenalkannn~...



.....5.....



...4...



...3...



...2...



...1...






kenal kan...mr. muscle..XD






kan dah kataaa...dia snggup korbankan diri dia untuk kami study..=)

bagus betullll..tp dia suka sngt pakai formalin, perghh..sesak idung aku..





btw...thank you sooo much mr muscleee~....

dapat jugak aku tngk muscle2 dgn tendon2 secara real..

moga2 rahmat Allah melimpah ke atas mu..

aminn~...

amacam? baek x mr. muscle?XD

1 comments:

post ni terbaek. sila jangan bangga

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites