Friday, September 16, 2011

deja wu~

Pernah tak korang tengok cte final destination? pernahkan? alah..yang cara mati diorang tu seriously tragis uh..haa..yg tu la....then, aku rasa, most of us, pernah alami benda tu kan? mesti pernah...ce korang ingat-ingat balik..aku just nak story sikit..aku actually dah lupa benda nie..tp dalam 2, 3 minggu nie..aku teringat balik kisah tu..aku tak taw..sama ada itu macam 'deja wu' or tak..korang nilai sendiri la cerita nie okay..just sharing..maklumlah, sharing is caring ye tak..^^


Macam nie..masa aku kecik-kecik dulu..aku nak join kelas fadhu ain yang tempat tu dekat belakang masjid..yelah, selalunya, memang buat kat situ...then...satu hari nie, aku tak di'inform'kan bahawasanya kelas itu batal..aku dengan sorang senior nie un p la kelas tu...tp..memang..dah kelas batal..confirm la tak da orang kan..apa yang mengejutkan aku ialah..

seyes..aku nampak dengan mata kepala aku sendiri..there is a mayat, tenga duduk tapi kaki dia mengelunjur..boleh bayangkan? tp..senior aku tak nampak apa-apa, even aku cakap ada mayat..dia tak caya ak...yelah..aku budak lagi kan masa tu..so, no use of telling anyone..so, aku diamkan sampai 2,3 minggu nie..aku decide utk tulis kat sini..

persoalan kat sini..mayat sapa tu? then...aku sorang je nampak...why? kat sini..aku cuba simpulkanlah...maybe..itu mayat yang 'gagal'...fahamkan? maybe, datang nak mintak tolong daripada aku..so, sapa-sapa yang dah baca post nie..please..sedekahkan al-fatihah dekat dia..but then...paling aku takut, adakah itu nasib aku nanti? Allah tunjuk awal-awal, so that aku boleh prepare? who knows..but then, nauzubillah....hopefully it's not..:( astagfirullah...

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites