Wednesday, May 25, 2011

ohh anatomy..

apa ada hal dgn anatomy?? susah sngt ke? alah..stkt subjek menghafal tu..sp pn boleh!! paksa je semua masuk dalam otak, smp hari periksa..jwb je lah!!! apa ada hal??

yeeee my dearest reader..mmg susahhh~..serabut palaotak oooOoOOooOoOo..panjang btol 'o' aku..ye, mmg aku serabut gle dgn anat..kalo physio ke biochem ke..xda stress sngt...heishhh!!!

meh nak cta, pabenda nak kena taw pasal anat nie..plg senang lar.nama-nama tulang..lol okai wat! nama tulang jer pn..hafal jer laaa! yeee...nama-nama tulang tu sng nak ingt..abes tu..smp bentuk2 kat dalam tulang tu pn nak kena ingt..lubang2 kecik yg ada kat situ pn nak kena ingt..tah2 lubang tu xwujud pn, just ada semut mai wat lubang kat situ kottt..pn kena hafal jugakkkk..yesss! wajibb!!!

so..aku amek course dgn a doktor kat egypt nie...12 jam LE 200..wut??? seee..memanggg mahal! but aku da tngk result dia dkt senior2 aku..ye lah diorang mumtaz..but..somehow..ada kesan sampingan jgk..ce korang  tngk mata diorang..!!! lol..da jd cam nate kat bawah ni dah...







apa ada hal?? janji mumtaz!!

so..nak tak nak..mmg aku kena force myself jugak lah..well, senior bleh wat..xkan kita xleh wat kan? yeah!! believe in urself..

okai..lastly doakan ler sy naa..nak praktikal anat nie..bukan sng lorr..smp dr. pn cakap..








'i swear, the anatomy praktikal in ur univ. is the most difficult in egypt' hahahahahahaha


0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites