Monday, March 28, 2011

nasib nasibb..

okeh, arini aku dapat satu pngalaman yg menarik..kat snie, kata la sekular..tp kalo orang bt maksiat..perghh, terus 'dibantai'..

mcm nie, pg td, odw nak ke u dari mohandiseen, pastu lalu la satu taman..
npk la pak arab dok gaduh..tp biasa la kat snie..pak arab gaduh, gaduh kejap je..
pastu terus jd kwan baik,.nie la special diorang..
xmacam org kita, kalo gado ari ni, esok mst ada salah  sorang jd mayat..huhuh

aku pn cam pelik gak sbb progress diorang gado tu lama sngt..haha
sbb arab kalo gado, kejap2 je..
pastu aku npk sorang laki lari sambil pak cik2 kebun tu kejar dia..pergh..ganas2..cuak aku..
dah la kejar ramai2..pastu siap ada yg bwk kayu, hose lg..mmg pergh ar kena bantai mamat tu..smp berdarah2..
pastu kena balik batu lak..

so, nak dapat penjelasan..kawan aku sorg nie tgo la sorg pak arab yg lalu, nk tny, apa masalahnya..
dia cakap'syabab=remaja' pstu smbil bt isyarat tngn..hmm cna nak trg eh..
pastu dia cakap, mish quwayyis..means xbaik la..

xpe lah pasal pak cik nie..nak tny lbeh2 pn, aku xreti nak cakap arab..hehe
xpe arh, pastu yg laki tu dibwk ke dalam satu bilik..yg pmpn tu pn kena pukul smbl berjalan, smbl jerit..
kesian tu kesian jgk..tp nak bt mcm mana...hmmmm...


-gambar hiasan-

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites